ColoursRing inseamna bucuria de a trai, de a crea si de a realiza obiecte utile,
dar frumoase pentru casa si biroul tau.

ColoursRing sunt eu, Corina, artist plastic. Creez si pictez manual obiecte din ceramica,
de la vase din ceramica pentru locuinta si spatiul de lucru,
pana la obiecte functionale pentru living, bucatarie sau toaleta.

Pasiunea mea s-a extins de curand in domeniul accesoriilor pentru doamne,
deoarece imi face o deosebita placere sa creez brose, bratari, coliere sau cercei.

Va pot rasfata cu modele si desene unicat, iar treptat voi adauga pe acest blog
toate creatiile mele, pentru a va fi mult mai usor sa va decideti.

joi, 30 septembrie 2010

Bine ati venit!

 Colours ring prin traducere inelul culorilor reprezinta pentru mine perfectiunea.Inelul, sub forma clasica a unui cerc ce simbolizeaza echilibrul reprezinta infinitatea,integralitatea si unitatea.Curcubeul ce semnifica prosperitatea, aduce noroc,intelegere si pace.Obiectul tactil inelul il vad ca fiind trupul iar curcubeul spiritul.Acestea doua sub forma unuia sunt un tot-unitar ce ma duce cu gandul la perfectiune,la armonia perfecta dintre spirit si trup.

Creatiile mele sunt rezultatul imaginatiei, a talentului si indemanarii puse intr-un echilibru.Tot ceea ce realizez doresc sa fie intr-o armonie perfecta cu personalitatea si stilul de viata cotidian al fiecaruia.Sa fie perfect in incaperea Dumneavoastra care de cele mai multe ori reflecta personalitatea.O sa gasiti pe blogul meu obiecte cu design diferit,unicat, pentru toate gusturile care sa va infrumuseteze casa si care sa va fie de folos.Daca nu gasiti ceva care sa va atraga atentia inseamna ca nu vi se potriveste,de aceea putem colabora,puteti veni cu propuneri si va pot realiza un obiect care sa vi se potriveasca atat Dumneavoastra cat si ambientului din casa .

Fotografiile vor fi realizate de un fotograf profesionist,astfel incat calitatea imaginilor va fi una foarte buna,fotografia fiind elocventa si aratand produsul foarte clar,pana la cele mai mici detalii.

   Pe blog o sa puteti gasi obiecte din ceramica realizate si pictate manual (concept si creatie proprie)cum ar fi: accesorii,obiecte si cadouri de sezon( insigne,brose,martisoare,cadouri de 8 Martie si de Valentine's Day,decoratiuni de iarna si cadouri de Craciun)accesorii pentru baie si bucatarie,vase pentru aromatherapy,boluri cu pout-pouri,suporturi pentru lumanari si multe alte obiecte decorative pe care vi le voi dezvalui pe parcurs. 

   Va astept sa vizualizati blogul meu, sa urmariti ascensiunea mea si sa aflati surprizele ce va asteapta!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu